Digitalisering af lageret

På mange lagre anvendes traditionelle papirplukkelister, som printes fra ERP-systemet. Det er en tidskrævende proces, som ofte er præget af administrativt arbejde, meget søgetid efter varer på lageret og plukkefejl. De traditionelle papirløsninger kan derfor med fordel udskiftes med online lagerstyring.

Med LOGIA lagerstyring er alt online. Alle lagermedarbejdere bliver udstyret med tablets, hvor de enkelt og overskueligt bliver præsenteret for deres arbejdsopgaver og guidet gennem processerne.

LOGIA prioriterer og sammensætter automatisk ordrer i den mest optimale rækkefølge. Dét letter lagerchefens arbejde. Platformens visuelle og intuitive brugergrænseflade guider lagermedarbejderne gennem den mest optimale plukkerute på lageret og viser hvilke varer, der skal plukkes, hvor de er placeret, og antallet. De enkle instruktioner gør det let at forstå og minimerer risikoen for fejl.

Det er tidsbesparende, let at anvende og fejlreducerende.

Sådan kommer du i gang med digitalisering af dit lager

Jeg kan hjælpe dig med at spotte forbedringstiltag og beregne ROI. Ring til mig på 30 70 93 83.

Thomas Severinsen

Logimatic

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
logiawms@logimatic.dk