Luk

LOGIA er lagerets all-in-one platform

LOGIA WMS

LOGIA er lagerets all-in-one platform

LOGIA er designet og udviklet specifikt til lager- og logistikfunktionen. Helt grundlæggende er LOGIA procesorienteret og sikrer at arbejdet på lageret understøttes. Alt planlægning foregår i LOGIA’s ledelsesværktøjer, som giver overblik og status på fremdriften.

Markedets mest visuelle platform

Brugergrænsefladen i LOGIA er baseret på visualiseringer, som er målrettet lager- og logistikfunktionen. Medarbejdere tildeles automatisk jobs og guides gennem arbejdsprocesserne. Den visuelle brugergrænseflade gør instruktionerne lette af forstå og udføre uden fejl. Det er hurtigt og effektivt.

Den visuelle brugergrænseflade kan kombineres med Pick-by-Voice teknologi. Det betyder, at lagermedarbejderne har en visuel præsentation, samtidig med at de guides via headset.

Læs om hybrid Pick-By-Voice løsning

Let at planlægge lagerdriften

LOGIA har gode værktøjer til at styre dagens ind- og udgående ordrer. Lagerstyringsprogrammet automatiserer planlægningen af lagerdriften baseret på lagerstrategier, ordrer og varebeholdninger. Det sikrer, at ordrer aktiveres i den rette rækkefølge, og skaber en jævn arbejdsbelastning hen over dagen.

Fremdriften på dagens ekspedition i forhold til deadlines kan følges i oversigtsbilleder. Statusberegninger giver det forventede sluttidspunkt med den aktuelle bemanding og effektivitet.

Smart ‘Connected Operations’

LOGIA styrer hele den interne logistik. Alle funktioner fra varemodtagelse til lager, produktion og forsendelse er integreret, så forbundne processer prioriteres og koordineres.

LOGIA overvåger aktiviteterne på de manuelle områder, automationsområder, robotceller mv. og sikrer dataudveksling imellem de enkelte områder, og med ERP-systemet. Det giver et effektivt og strømlinet materialeflow.

Integreret med ERP, fragt og webshop

LOGIA har integration til ca. 30 ERP-systemer – heriblandt SAP, M3, Visma, Oracle, Microsoft Dynamics NAV og AX.

Transportadministration kan integreres i løsningen. Data kan således deles på tværs af platformene, og fragtbestilling kan foretages direkte i LOGIA som en del af arbejdsprocesserne. LOGIA har standard interface til Consignor og andre TA-systemer.

LOGIA kan derudover integreres med webshops, hvor eksempelvis varernes tilgængelighed og beholdning kan deles.

Cloud: LOGIA on demand

LOGIA tilbydes både som traditionel licens og som Cloud-løsning. I den traditionelle form køber du softwarepakken med de ønskede moduler. Du ejer softwarelicensen og har software og database på egen valgt server.

I Cloud-løsningen ligger softwaren i skyen. Den er altid opdateret med nyeste funktionalitet og du kan tilgå den som fastpris-løsning eller på abonnementsbasis.

Indsigter

Vil du vide mere om LOGIA WMS?

Book en demo via formularen eller ved at kontakte en af vores eksperter direkte. Vi er her for at hjælpe dig!

Book en demo