LOGIA er skalerbar. Kontakt mig på 40 68 58 88 og hør, hvordan du kommer i gang.
Niels Have
LOGIA’s lagerstrategier giver lagerledelsen et simpelt redskab til at definere en række overordnede lagerstrategier og sikre, at de afspejles i den daglige udførelse af lageropgaverne.
Strategierne indeholder:
I guiden vil du blive introduceret for nogle af de muligheder, som LOGIA’s lagerstrategier tilbyder.
LOGIA styrer hele den interne logistik. Alle funktioner fra varemodtagelse til lager, produktion og forsendelse er integreret, så forbundne processer prioriteres og koordineres.
LOGIA overvåger aktiviteterne på de manuelle områder, automationsområder, robotceller mv. og sikrer dataudveksling imellem de enkelte områder, og med ERP-systemet.
Det giver et effektivt og strømlinet materialeflow.
LOGIA har integration til ca. 30 ERP-systemer – heriblandt SAP, M3, Visma, Oracle, Microsoft Dynamics NAV og AX.
Transportadministration kan integreres i løsningen. Data kan således deles på tværs af platformene, og fragtbestilling kan foretages direkte i LOGIA som en del af arbejdsprocesserne. LOGIA har standard interface til Consignor og andre TA-systemer.
LOGIA kan derudover integreres med webshops, hvor eksempelvis varernes tilgængelighed og beholdning kan deles.
LOGIA tilbydes både som traditionel licens og som Cloud-løsning.
I den traditionelle form køber du softwarepakken med de ønskede moduler. Du ejer softwarelicensen og har software og database på egen valgt server.
I Cloud-løsningen ligger softwaren i skyen. Den er altid opdateret med nyeste funktionalitet og du kan tilgå den som fastpris-løsning eller på abonnementsbasis.
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 4020
logiawms@roimaint.com