LOGIA styrer pluk og levering af materialer til produktion. Lean-principper og elektronisk kanban sikrer optimal logistik af vare- og materialeflow gennem produktionen. Det betyder, at kapaciteten udnyttes maksimalt.

Forenklede processer og automatisk dataopsamling.

”Alt foregår digitalt – selv vores kanbankort er elektroniske, så opfyldning sker automatisk.”

Martin Svenningsen, Migatronic. Læs hele casen

Lager- og produktionsmedarbejderne er online på LOGIA og koordinerer bestilling og levering af varer via systemet.

Produktionsoperatøren kan på sin terminal se planlagte produktionsordrer. Det genererer plukkejobs hos lagermedarbejderen med angivelse af, hvad der skal plukkes, hvornår det skal leveres og til hvilket arbejdssted i produktionen.

Pluk og vareflyt registreres øjeblikkeligt i LOGIA. Det giver en præcis beholdningsstyring.

Før, under og efter produktion kan der være inspektioner, hvor emner skal kontrolleres, og værdier skal registreres.

Værdierne skal registreres i LOGIA – typisk via scanning, før man kan komme videre i processen.

LOGIA gemmer data, og de kan til enhver tid bruges i forbindelse med bl.a. dokumentation og sporbarhed.

Lad os tage en snak om dit lager og om dine muligheder med LOGIA. Ring til mig på 20 96 40 86.

Rikke Weesgaard

Roima Denmark

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 4020
logiawms@roimaint.com