LOGIA styrer pluk og levering af materialer til produktion. Lean-principper og elektronisk kanban sikrer optimal logistik af vare- og materialeflow gennem produktionen. Det betyder, at kapaciteten udnyttes maksimalt.

Lean-styret lager og logistik: forenklede processer og automatisk dataopsamling.

”Alt foregår digitalt – selv vores kanbankort er blevet elektroniske, så genopfyldning sker automatisk.”

Martin Svenningsen, Supply Chain Manager, Migatronic. Læs hele casen

Lager- og produktionsmedarbejdere er online på LOGIA og koordinerer bestilling og levering af varer via systemet.

Produktionsoperatøren kan på sin terminal se planlagte produktionsordrer inden for et givent tidsvindue og med givne deadlines. Herfra igangsættes jobs med start- og sluttidspunkt. Dette genererer jobs hos lagermedarbejdere, som på deres mobile enheder får vist plukkejobs med angivelse af, hvad der skal plukkes, hvornår det skal leveres og til hvilket arbejdssted i produktionen.

Løsningen er baseret på scanning eller enkle registreringer. Transaktionerne sker samtidigt med den fysiske lagerbevægelse. Det giver grundlag for en præcis beholdningsstyring.

Før, under og efter produktionsprocessen kan der være inspektioner, hvor emner skal kontrolleres og værdier skal registreres.

LOGIA vil ‘spørge efter’ disse værdier, og man kan ikke komme videre i processen før disse er registreret i LOGIA. Registreringer kan enten scannes eller tastes ind.

LOGIA gemmer data i historikken og de kan til enhver tid bruges i forbindelse med bl.a. dokumentation og sporbarhed.

LOGIA er skalerbar. Kontakt mig på 40 68 58 88 og hør, hvordan du kommer i gang.

Niels Have

Jeg kan hjælpe dig med at spotte forbedringstiltag og beregne ROI. Ring til mig på 30 70 93 83.

Thomas Severinsen

Lad os tage en snak om dit lager og om dine muligheder med LOGIA. Ring til mig på 20 96 40 86.

Rikke Weesgaard

Logimatic

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
logiawms@logimatic.dk